Új személy felvitele folyamat

A rendszer teljes vállalati személytörzset kezel.

 

A személytörzs a vállalattal, szervezettel kapcsolatba kerülő összes természetes személyek adatait és a szervezettel való kapcsolataik jellemzőit, történetiségét képes kezelni.

A folyamat az új személyek felvitelével kapcsolatos végrehajtandó tevékenységeket részletezi.

1. lépés: Személytörzs képernyőre navigálás

Indítsa a folyamatot a Személyek és HR kapcsolatok kiválasztása képernyőn az Új személy felvétele gombra kattintással.

2. lépés: Természetes azonosító adatok felvitele

Rögzítse fel a személyre vonatkozó természetes és egyéb azonosítókat a személyi kartonok képernyőn, majd kattintson a Mentés gombra.

3. lépés: Cím és elérhetőségi adatok felvitele

Rögzítse fel a személy címeit és elérhetőségi információit a személyi kartonok képernyőn, majd kattintson a Mentés gombra.

4. lépés: HR kapcsolat adatok felvitele

Rögzítse fel a személynek a szervezettel való HR kapcsolatok adatait a személyi kartonok képernyőn, majd kattintson a Mentés gombra.

5. lépés: Pozíció betöltés indítása

Amennyiben a felrögzített személy HR kapcsolata kapcsolódik szervezeti pozíció betöltéséhez, indítsa el a pozíció betöltést a személyi kartonok képernyőn a Pozíció betöltés módosítása gombra kattintással.

6. lépés: Pozíció betöltés

A pozíciók betöltése képernyőn végezze el a betöltéssel kapcsolatos adatrögzítési tevékenységeket, majd kattintson a Rendben gombra.

7. lépés: Bevitt adatok mentése

A betöltés elvégzése után a rendszer automatikusan visszanavigál a személyi kartonok képernyőre. A módosításainak véglegesítése érdekében kattintson a Mentés gombra, a képernyőről való elnavigálás előtt.

8. lépés: Munkarend tagság hozzárendelése

A HR kapcsolathoz munkarend tagságot kell létrehozni, amennyiben munkaidő vagy jelenléti idő követése szükséges.