A rendszer dolgozók számára készült felületébe belépve az alábbihoz hasonló menü jelenik meg. A megjelenő csempék száma változhat a belépett felhasználó jogai és a licenszelt modulok függvényében.
A felhasználó egérkattintások segítségével választhat a felajánlott lehetőségek közül.
A gazdasági szervezetre, rendszer környezetre vonatkozó információk a képernyő felső részén olvashatóak.
A képernyő jobb felső részén a következő elemek jelenhetnek meg
Folyamatban lévő/befejezett háttér folyamatok száma. Amennyiben a keret zöld, akkor minden folyamat befejeződött, amennyiben narancssárga, akkor van még folyamatban lévő háttér feladat.
Nyelv választás panel. A kijelzett nyelv a felhasználó aktuálisan érvényes kiválasztott nyelve. A nyelvváltáshoz a nyílra kattintva a kiválasztható nyelvek listája megjelenik. Amennyiben nyelvet vált, akkor újra be kell jelentkeznie a rendszerbe. A kiválasztott nyelv a felhasználói profilba elmentésre kerül, legközelebb a rendszer ezen a nyelven lépteti be.
A rendszerbe aktuálisan bejelentkezett felhasználó megnevezése. A mellette található nyílra kattintva megtekinthető a felhasználói fiók azonosítója, továbbá az aktuálisan kiválasztott szerepkör.
Amennyiben a felhasználó több szerepkörhöz lett hozzárendelve, úgy a rendszer az első bejelentkezést követően hozzárendeli egy szerepkörhöz, amit a felhasználó megváltoztathat.
A szerepkör változtatás feltétele, hogy a felhasználónak nem lehet nyitott munkamenete.
A szerepkör változtatáshoz a felső kereten jobb oldalt található felhasználói profilt le kell nyitni:
A felhasználói profil alatt megjelenik az aktuálisan használt szerepkör és a választható szerepkörök. A lenyíló listából kiválasztható a használni kívánt szerepkör. A rendszer megjegyzi az utoljára beállított szerepkört és a legközelebbi belépéskor ebben a szerepkörben lépteti be automatikusan a felhasználót.
Delegált szerepkörök: 'Deleg.' kezdetű szerepkörök a jogosultság-delegálás során létrejött szerepkörök. Amennyiben a felhasználó delegált szerepkörre vált, a delegálás során megkapott jogosultságokkal és a delegáló beosztottjaira vonatkozóan lép be a rendszerbe.
E-mail cím módosítása: a felhasználó az rendszerben beállított e-mail címét tudja módosítani ebben a beállításban:
Új e-mail cím: legördülőlista, melynek értéke Hivatali e-mail cím vagy Otthoni e-mail cím. Alapértelmezetten a Műveletek → Általános beállítások →Beállítások → Infrastruktúra → Értesítések -ben megadott érték.
Új e-mail cím: A felhasználó által definiált e-mail cím
Új
e-mail cím újra: A felhasználó által definiált e-mail
cím megerősítése
Kijelentkezés gomb. A rendszerből való biztonságos kilépéshez ezt a gombot kell megnyomni. A gomb megnyomása törli a felhasználói munkamenetet, így a felhasználó nevében az adott felületet használó más felhasználó az azonosító adatok ismeret nélkül nem tud belépni.
Az aktuális felhasználó neve mellett található "talent" jelre kattintva a rendszer bármelyik képernyőjén a főmenüre juthat vissza.