Ez a funkció a dolgozó saját személyügyi adatainak megtekintésére és az ezzel kapcsolatos változási igények bejelentésére szolgál.
A képernyőn a dolgozó személyügyi adatai csoportosítva jelennek meg. Az egyes képernyőkön az azonos csoporthoz tartozó adatkörökben jelennek meg az adatok.
Itt nyílik lehetősége a dolgozónak, hogy adatváltozási igényeit elküldhesse a HR ügyintéző felé.
A dolgozó a képernyőn mindig az aktuálisan érvényes adatait látja, valamint az "óra" ikonra kattintva az adatok történetisége is megtekinthető. Jövőbe mutató adatok a történetiségben nem jelennek meg. Minden esetben csak az aktuális napig érvényes információk láthatók.
A képernyőn a személyre vonatkozó név, születési adatok, a természetes és egyéb azonosító adatok tekinthetők meg; és a Igénybejelentés ikon segítségével adatkörönként adhat le módosítási igényt a dolgozó. A ikonra kattintva megtekinthetők az egyes adatkörök korábbi változásai is.
Megtekinthető a dolgozóról nyilvántartott fénykép.
Előnév
Családi név
Utónév
A dolgozó nyilvántartott születési adatai ellenőrizhetők és szükség esetén módosítási igény adható le rájuk.
A családi állapot módosításához kattintson a Igénybejelentés ikonra, majd a megjelenő dialógus ablakban adja meg a módosítani kívánt adatot.
A képernyőn a személyre vonatkozó igazolvány adatokat tekintheti meg; és a ikon megnyomása után jelezheti módosítási igényét.
Itt tekinthetők meg a dolgozóhoz rendelt és nyilvántartott elérhetőségi adatok. Szükség esetén módosítási igény adható le ezen adatokra.
Adóazonosító jel
TAJ szám
Egyedi azonosító
Törzsszám
A képernyőn a személyre vonatkozó cím adatokat tekintheti meg; és a Igénybejelentés ikon megnyomása után adatkörönként adható le módosítási igény.
Amennyiben a Levelezési cím vagy a Tartózkodási cím megszűnik, a dolgozó az érintett lakcím típus lezárására vonatkozó igényét a Megszűnés gomb megnyomásával adhatja le. A ikonra kattintva megtekinthetők az egyes adatkörök régebbi, jelenleg már nem érvényes változásai.
A képernyőn a személyre vonatkozó végzettség és nyelvtudás adatokat tekintheti meg; és a ikon megnyomása után adhat le módosítási igényt a dolgozó. Abban az esetben, ha új végzettséget vagy nyelvtudást szeretne bejelenteni, az gombra kattintva teheti meg. Amennyiben a dolgozóhoz olyan végzettség vagy nyelvismeret van rögzítve, amellyel nem rendelkezik, ennek törlését a ikon megnyomásával kezdeményezheti.
A dolgozók ezen a képernyőn tekinthetik meg munkavégzésük során, az azzal kapcsolatban kapott elismeréseket és az ellenük foganatosított fegyelmi intézkedéseket.
A dolgozó ezen a képernyőn az aktuális munkakörét, költséghelyét, a foglalkozási viszony statisztikai besorolását, a juttatásait, az ügyintéző által feltöltött szerződéses dokumentumait és a szervezetben elfoglalt helyét és a munkaszerződése főbb adatait tekintheti meg. A ikonra kattintva megtekinthetők az egyes adatkörök régebbi, jelenleg már nem érvényes változásai.
Ezen a képernyőn láthatók a dolgozónál nyilvántartott előző munkahelyek adatai.
A ikon megnyomása után adhat le módosítási igényt a felhasználó. Abban az esetben, ha eddig még nem rögzített előző munkahelyet szeretne bejelenteni, az gombra kattintva teheti meg a dolgozó. Amennyiben a dolgozóhoz olyan előző munkahely van rögzítve, amellyel nem rendelkezik, ennek törlését a ikon megnyomásával kezdeményezheti.
A dolgozó ezen a képernyőn a hozzátartozóik adatait tekinthetik meg.
A ikon megnyomása után adhat le módosítási igényt a dolgozó. Abban az esetben, ha további hozzátartozó nyilvántartását szeretné kérni, az gombra kattintva teheti meg. Amennyiben a dolgozóhoz tévesen van egy hozzátartozó rögzítve, akkor törlését a ikon megnyomásával kezdeményezheti.
A dolgozók ezen a képernyőn a baleseti kapcsolattartók adatait tekinthetik meg.
A ikon megnyomása után adhat le módosítási igényt a dolgozó. Abban az esetben, ha további baleseti kapcsolattartó nyilvántartását szeretné kérni, az gombra kattintva teheti meg. Amennyiben a dolgozóhoz tévesen van egy baleseti kapcsolattartó rögzítve, akkor törlését a ikon megnyomásával kezdeményezheti.
Amennyiben a dolgozó a baleseti kapcsolattartók értesítési sorrendjét szeretné megváltoztatni, a gombok segítségével kezdeményezheti azt.
A dolgozó ezen a képernyőn a munkáltató által nyilvántartott, munkabér átutalással kapcsolatos adatait (számla szám, utalási cím, stb.) tudja ellenőrizni.
A dolgozó ezen a képernyőn láthatja azokat az eszköz adatokat, amelyek a nyilvántartás szerint az Ő kezelésében vannak.
A változási igények leadása adatcsoportonként, az adott adatcsoporthoz tartozó képernyőrészen található Igénybejelentés ikon megnyomásával lehetséges, az alább megjelenő dialógus ablakban (pl.: Születési adatok változásának bejelentése).
Ebben az ablakban csak az adatváltozással érintett mezőket kell kitöltenie a felhasználónak.
Itt biztosít lehetőséget a rendszer arra is, hogy az adatváltozási igényhez tartozó dokumentumot a dolgozó csatolni tudja a Csatolás gomb segítségével.
A változási igények továbbítása az Ügyintéző felé elbírálásra a Rendben gomb megnyomásával megtörténik.
Azon adatköröknél, amelyekre adatváltozási igény elbírálása van folyamatban, a képernyőn is megtekinthető az igényelt adat.
Az gomb azon adatköröknél látható, amelyeknél lehetőség van új elem rögzítésére. Ebben az esetben a dolgozó kérelme arra vonatkozik, hogy ezt az új elemet is tartsa nyilván az ügyintéző.
Azon adatköröknél, ahol ikon látható, a dolgozónak lehetősége van olyan adatok törlését kezdeményezni, amelyek tévesen lettek rögzítve.
Azon adatköröknél, ahol dátum adatok változási kérelme rögzíthető, jövőbeni dátum megadása nem értelmezett. Ilyen adatkörök például: a dolgozó születési ideje, a családtagok, hozzátartozók születési ideje, előző munkahelyek esetén a jogviszony kezdete, vége, valamint a nyelvtudás, végzettség adatköröknél az okirat kiállításának dátuma. A dátumtípusú adatoknál tehát a megtörtént események kerüljenek rögzítésre.
A korábban leadott igénylések részletes adatait, igénylésenként a Leadott változási igények gombra kattintva tekintheti meg a felhasználó.