A Vezetői riportok menüben a vezetők az általuk vezetett szervezeti egységre vonatkozóan információkat listázhatnak, előre összeállított adatokból.
Ebben a riportban a beosztottak személyügyi adatai jelennek meg adatkörönként külön munkalapon, illetve összesítve is egy külön munkalapon.
A Vezetői riportok ikon választását követően, a megjelenő képernyőn a Beosztottaim adatai sort jelölve, majd a Riport készítése gombra való kattintással indítható el a lista.
A lekérés elindítását követően, a fejlécben megjelenik egy szám színes háttérben. Narancssárga szín jelöli a folyamatban lévő lekérdezéseket, zöld szín pedig az elkészült listákat.
Az elkészült a riport megtekinthető a Vezetői riportok képernyőn, valamint a fejlécben megjelenő narancssárga vagy zöld színű számra való kattintással (Háttérműveletek nevű képernyőn).
A Letöltés gomb segítségével menthető tetszőleges könyvtárba az excel fájl és a mentést követően megtekinthetők a beosztottak adatai.