Dokumentum import

Ezen a képernyőn a felhasználó szerződés és munkaköri leírás jellegű pdf dokumentumokat importálhat egyedileg vagy tömegesen.

Document_import_02.png

A funkció az alábbi típusú dokumentumok importálására szolgál:

Az import funkció használatával tömeges adatbevitel is megvalósítható.

A dokumentumok importálásakor nincs szükség paraméterek megadására.

Az importálandó fájlok információit tartalmazó vezérlő file feltöltése a Csatolás gombra kattintva tehető meg, a felhasználó kiválasztja a feltölteni kívánt dokumentumok információit tartalmazó .csv kiterjesztésű fájlt, melynek adatstruktúrája meg kell egyezzen az alábbiakban leírt struktúrával.

_Warning.pngAz importálandó csv kiterjesztésű vezérlőfájlt csatolást megelőzően el kell menteni és be kell zárni! Szerkesztése Excelben javasolt. A import könyvtárra szükséges jogosultsági beállításokra vonatkozó információt a telepítési útmutató tartalmazza.

 

Amennyiben az importálás megtörtént, akkor a "Dokumentum sikeresen feltöltve" üzenet jelenik meg a felületen.

Amennyiben az importálás folyamatát menetközben le szeretnénk állítani, akkor azt a Leállítás gomb segítségével tehetjük meg.

Az importálás megvalósulását követően az eredmény fájlt le tudjuk tölteni a Letöltés gomb megnyomásával, a letöltött fájl első oszlopában megjelennek a dokumentumok betöltésével kapcsolatos esetleges hibaüzenetek. Az eredmény fájl második munkalapján a rendszerbe feltöltött összes dokumentum listája található.

A funkció háttérműveletként dolgozik, az eredményt ezen a felületen a Letöltés gomb segítségével lehet lementeni a kiválasztott könyvtárba. Az import funkció eredménye egy két munkalapot tartalmazó xls kiterjesztésű fájl.

 

Minta export fájl: a fájl az alábbi típusú sorokat tartalmazza:

Document_import_01.png

Az export állomány oszlopainak elnevezése:

1. oszlop: adóazonosító jel (kapcsolódó személy beazonosításához; HR kapcsolathoz kapcsolódó szerződés vagy munkaköri leírás esetén kötelező)

2. oszlop: cég adószáma (a Gazdasági társaságok paraméterben megadottak szerint)

3. oszlop: HR kapcsolat sorszám (kapcsolódó HR kapcsolat beazonosításához; HR kapcsolathoz kapcsolódó szerződés vagy munkaköri leírás esetén kötelező)

4. oszlop: munkakör (munkakör kódja a kapcsolódó munkakör beazonosításához; munkaköri leírás feltöltése esetén kötelező)

5. oszlop: dokumentum típus; értékei az alábbiak lehetnek:

6. oszlop: File név

7. oszlop: Érvényesség kezdete

8. oszlop: Érvényesség vége

9. oszlop: Művelet; értékei lehetnek:

Minta kimeneti file: a fájl az alábbi típusú sorokat tartalmazza:

Document_import_03.png

Document_import_04.png